Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz reklamacji do pobrania tutaj

2.Rozpatrzenie reklamacji
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Księgarnia informuje Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji w formie pisemnej (istotna jest data nadania przesyłki listowej przez Księgarnię), a także w formie e-maila.

3. Wysyłka
Najczęściej wymieniamy reklamowany produkt na nasz kosz - kurier przyjeżdża z wolną od wad pozycją i zabiera uszkodzony towar.

Gdyby jednak w przypadku porozumienia odsyłali Państwo reklamowany produkt to należy znależy wysłać go na adres:


Firma WEKTORY Józef Białek
ul. Atramentowa 7,11 Bielany Wrocławskie

55-040 Kobierzyce


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Firma WEKTORY Józef Białek
ul. Atramentowa 7,11 Bielany Wrocławskie

55-040 Kobierzyce

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl